Tentang perasaanKU ^_^

Monday, May 14, 2012

Mana Tuju Ku

Bukan kebebasan yang aku cari,
Bukan keseronokan yang aku cari,
Aku Cuma ingin sedikit ruang untukku,
Mencari kekosongan dalam diriku.
Tolong,, beriku sedikit ruang,
Aku inginkan ruang walaupun sempit,
Ruang untuk ku berdikari,
Berdikari seperti insan yang lain,.
Aku tiada cita2,
Cita2 yang aku genggam selama ini hanya sia2,
Aku kehilangan semua cita2 ku,,
Aku hanya berpegang pada yang tidak nyata,.
Harus kah aku meneruskan impian orang lain daripada impian aku sendiri,
haruskah aku memenuhi impian orang lain yang aku tak ingin lakukan??
Haruskah aku terus kan cita2 aku sendiri??? Apa yang harus aku lakukan?? Aku ... aku.. aku... aku... Akan melihat kebahagian orang lain dengan hati aku yang....??? Berkorban demi orang lain? Dan membiarkan impian aku lenyap begitu sahaja???? Kenapa sukar ?
Sukar untuk beri aku ruang,, Menjalani kehidupan tanpa rasa tertekan,,
Jiwa aku bertambah..................... Tapi aku sedar akan dugaan.,
Dugaan 20 tahun yang aku lalui,,
Tanpa sesiapa yang merasakan nya,
Aku juga ingin seperti orang lain,,
Tanpa kekurangan pada diri,
Setiap saat aku bertanya padaNya,,
“Dugaan apa lagi yang KAU berikan,
Tidak puaskah Kau melihat aku berselindung dari kekurangan aku,,..
Siapa yang memahami ku??
Mungkinkah aku tidak berhak untuk seperti orang lain??
Tapi kenapa? Sampai bila aku harus menahan linangan air mata setiap saat??
Memendam perasaan aku selama ini. Kepaada siapa harus aku luahkan ?? dan sampai bila aku harus memendam perasaan ku ini???
Sampai bila?? Mungkin Dia tidak menyayangi aku? Dengan memberi aku kekurangan pada diri aku?
Cara apa lagi yang harus aku lakukan ???
Setiap kali aku ????? hatiku ,pasti linangan air mataku mengalir dengan kuatnya.. aku tidak sanggup untuk menahan.
1001 kali dikaunseling, 1001 kali tak akan ada yang mengerti..
Aku tiada arah tuju untuk aku luahkan,, Aku buntu,, Aku hanya mampu untuk terus pedamkan perasan ku???

No comments:

Post a Comment