Tentang perasaanKU ^_^

Saturday, October 20, 2012

Gelora Yang Melanda

====================================================================
Kata2 akan aku bawa walaupun aku masuk samada surga atau neraka,,
” mak, saat ini, mulai ini aku benci mak selama2nya”..” macam ayam
berkokok nak betelur”.. “ aku benci kamu semua”.. “muka macam babi”..

~Disaat kau lemah,ku pimpin tanganmu, saat kau memerlukan, ku jaga tidurmu,
kerana tiada siapa dalam hidupku, kerana kau pertama dan terakhir adalah
keluargaku, ikatanku, dan kerana kau kakak ku.. aku berserah… dengan
kata-kata kau padaku, pada aba dan juga mak. Aku hanya ada kau seorang..
aku terluka kau menghancurkan hati mak.. sedikit pun kau tak pernah merasakan perasaan hati mak.. apabila mak mengalirkan airmata..di depan kau dan aku..
apa yang kau lakukan dimataku, aku hanya mampu berkata “ Inikah suratan
yang KAU dan TIKET kepada keluarga ku?”.. Bagiku semuanya bagaikan mimpi.. Kata-kata mak apabila menghempap tangan di dinding lalu menangis..
“Akan aku sumpah dan dapat balasan atas perbuatan awak pada mak”.. ~
Aku hanya mampu menahan sebak walaupun aku bertahan untuk tidak mengalirkan airmata..

~Mimpi menjadi kenyataan~ disaat ia berlaku aku hanya kaku membisik padaNYA..~
Haleluiyaaa… Puji Tuhan..RIB Tuhan nyukung aku bediri…
======================================================================
3/04/2012 penderitaan 21 tahun hidup susah senang bersama kini semuanya aku kehilangan… Aku ingin melihat sejauh mana kaw bahagia dan tenteram. Bagi kaw perasaan kawan yang kaw kenal hanya beberapa bulan lebih penting berbandingan
dengan keluarga yang hidup susah dan senang selama berpuluh tahun. 1 hari nanti jangan kaw berpaling padaku ketika kaw disaat memerlukan !
Mimpi aku menjadi kenyataan !! kini aku takut akan MIMPI !!

19/10/2012
Dalam seharian aku melayan customer di kedai.. 1 calling dari mak.
“ hello, lulu ! Cepat balik rumah ! Papa call tadi suruh kita pergi Klinik
sekarang” #$%^%^%*%*&(*^&*%*^&)*&^*%^ sakit lagi, ada sesuatu ! Lulu ada
berapa duit yang ada? “ Aku pun terkejut… “ duit?? Adalah sikit.. mak ada ?”
Mak ada RM200 jer.Aku pun tergesa-gesa balik ke rumah tepat pukul 1.30pm.
Aku terus pergi ke pekan untuk mengeluarkan duit. Rm400 aku keluarkan.
Sampai saja aku di rumah, tiba-tiba mak kata Cancel saja pergi Klinik !
Perasaan aku saat itu.. aku terasa &%^$&^$%^.. “lain kali jangan kol aku !!
nanti dah tenat baru akul ! Dalam hati aku tak ingin balik ! tapi aku
memikirkan Dia satu2nya yang aku ada..walupun Dia pernah menyakiti hati
aku yang tidak dapat aku lupakan “ Bukan bermaksud aku ”meyumpah”. Kalau
aku berkira dengan perbuatan Dia padaku, aku tak akan menolong Dia ! Tapi
kerana darah kita tetap sama.


20/10/2012
Hari ini semua nya berjalan dengan lancar.. “Semoga hati kau akan terus
terbuka.. Jangan lah kau menganggap semua perkara itu mudah, kerana disaat kau rebah.. tiada siapa disisimu..” Semoga Tuhan mengiringi jalanmu.. Aku terlalu
letih menjaga mu sampaikan hal aku sendiri aku kebelakangkan.. Aku juga mempunyai hal yang belum aku selesaikan..
Hari ini aku berterus terang padamu.. sekarang kau fikir dan lakukan apa yang aku katakan~~
Pesanan terakhir aku buatMu “ sekarang kau sudah tahu siapa yang penting dalam hidup kau, dan kau tahu siapa yang yang tidak penting bagi kau “ & sekarang kau sedar siapa DIA yang sebenarnya!!” Disaat aku berkata sebegitu,kau mengalirkan air mata. Tiada gunanya kau menangis kerana disaat kami menangis tiada kau endahkan..
*Apa yang kau lakukan selama ini tanpa kau sedar.. kerana hati kau telah dikunci oleh ilmu J****K!
”1 perkara hal belum selesai ! Aku tunggu kematian Jantan sial !!” Sekarang kau berpenyakit ! bergantung pada $%%I%&O&%$##^*(*&&^ ! Aku tau kau seorang PENYANYI ! tapi kau main tektik kotor. Kau guna ilmu2, bomoh.. kalau tiada balasan aku terhadap kau tapi balasan kau diakhirat !!








No comments:

Post a Comment