Tentang perasaanKU ^_^

Friday, May 13, 2011

SULU BEDUAN AKU


Sulu..
Keran amai ati aku,
Nguji madah ka nuan,
Aku rindu,, lelenggau ka nuan,
Tang aku malu enda nemu kini tungga,
Aku engkar mua aku enti tua ketemu.

Sulu..
Lapa aQ beraie kemaya nuan pegi?
Aku Kediri kemaya nuan injoy,
Kada nuan ingat ka aQ,
Seilu-ilu ngenang ka nuan.

Sulu..
Laban pengerindu nuan, Aq asa ati,
Laban penyayau aQ ka nuan, Aq sengsara,
Laban penusah nuan, Aq ngerti,
Laban aQ kala asai, Aq nerima kekurangan nuan,
Laban nuan beduan ka aQ,, aQ sinu.. Aq beraie.

Sulu..
AQ keran,
AQ rindu,
AQ lelenggau,
AQ mamau,
AQ merampau,
Ngenang ka nuan!!
Tang enda nyangka nuan beduan aku!

Sulu..
Nama kebuah nuan ngaga aku baka tok?
Kemaya aku lelenggau ka nuan,
Kempang ati nuan, enda aQ sangka,
Mulut madah rindu tang ati..
Rindu ka bukai.

No comments:

Post a Comment